ماهيگيري در كيش -fishing-kish

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند،

ادامــــه مطلب

 

و تا فاصله‌اي دور مي توان كف دريا را به راحتي تماشا كرد. كارشناسان محيط ‌زيست اين خاصيت را به وجود مرجان‌ها در پيرامون جزيره نسبت مي دهند و معتقدند كه مرجان ها به صورت طبيعي موجب تصفيه آب و شفافيت و زيبايي سواحل جزيره کیش هستند. كيش به نسبت وسعت خود داراي يكي از وسيع ترين ساحل هاست و در دنيا كمتر ساحلي را مي توان يافت كه به وسعت سواحل كيش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهاي سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند، از جاذبه‌هاي استثنايي كيش به حساب مي‌آيند و مي‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم كنند. در عين حال مرغوب‌ترين ماهي‌هاي خوراكي كشور نيز در همين سواحل توسط شركت صيد كيش و بوميان ماهيگير صيد مي شود. علاقمندان به ماهيگيري در کیش مي توانند در سواحل جنوبي و غربي جزيره به صيد بپردازند. ساحل كيش از كم خطرترين سواحل دنياست. آب‌هاي ساحلي كيش فاقد كوسه خطرناك بوده (پاکسازی شده است) و استفاده از آب دريا كاملا بي خطر است. لازم به يادآوري است، كوسه‌هايي كه بعضا در ساحل كيش ديده مي شوند از ماهي هاي كوچك تغذيه مي‌كنند و براي شناگران خطري ندارند. ساحل كيش از آن نوع سواحل استثنايي است كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم براي مسافران قابل استفاده مي‌باشد وامكان ورزش‌هاي دريايي در آن فراهم شده است.
گستردگي سواحل، درياي زلال و آرام وگرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط آرام و بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهي گيري در كيش فراهم آورده است.


ماهيگيري تفريحي در كيش

ماهيگيري تفريحي در كيشدر سرتاسر سواحل جزيره (به غيراز منطقه اسكله تفريحي) آزاد است و علاقمندان مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است، ساعاتي را به اين تفريح لذت بخش بپردازند.


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir


دیدگاه‌ها

قایق سواری در کیش
قایق سواری در کیش 07 فروردين 1390
آیا میتوان قایق دو نفره شخصی از نوع بادی در کیش استفاده کرد

*** پاسخ مدیر سایت ***
معمولا اجازه نمیدن به هر حال دوستانی که آنجا محل کسب و کارشان
هست و هزینه کردند انتظار درآمد دارند.
اما هر وقت تشریف بردید حتما سوال بفرمایید و ما و دوستان دیگر
را با پیغامهایتان در جریان سفرتان بگذارید
با تشکر
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آرزو
آرزو 14 بهمن 1391
سلام ما چند روز دیگه عازم کیش هستیم می خواستم اطلاعاتی بابت اجاره ی ماشین و قیمتهای آن بدید.لطفا اگه زود بگید ممنون میشم.

پاسخ:
سلام
برای آگاهی از نرخ تورها و سایر خدمات شرکت کیش سیر با نمایندگی شرکت در تهران تماس بگیرید.
با تشکر کیش سیر 28111212
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
morteza
morteza 01 اسفند 1391
چرا میگین تفریحی مگه نمیشه ماهی رو گرفت و خورد نکنه باید برگردونیم تو آب!!! :eek:

پاسخ:
سلام
دوست عزیز شما خودت دوست داری وقتی شنا میکنی یکی قلاب بندازه با لپ لپ گولتون بزنه بعد بخورتتون!!!!!!!
مجید جان منظور از تفریحی اون ساعات خوشی هستش که شما صرف ماهی گیری لذت بخش میکنین.
هر چی هم که گرفتی مال خودتون شب با حاج خانم تو هتل سرخش کنین میل کنین.
در ضمن یادتون باشه در مرام ماهی گیر نیست لبو زخمی کنه به آب برگردونه...
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
هادی هاشمی
هادی هاشمی 01 مرداد 1392
سلام اولا که ممنون از اینکه رسیدگی میکنید .من دو هفته پیش تو قسمت غواصی کامنت گذاشتم فرداش اون قسمت پکید لطفا بر سر ما منت بگذارید جواب سوال منو برای ایمیلم بفرستید

پاسخ:
سلام
عذر خواهی ما کیش سیر را پذیرا باشید. 2 هفته قبل به خاطر وجود مشکلاتی که در شبکه اینترنت پیش آمده بود، سایت نمایش داده نمیشد.
از همه ی دوستانی که با ایمیل شرکت در ارتباط بودن عذر خواهی و تشکر میکنیم.
اگر لطف کنین دوباره پیغام بگذارید در اولین فرصت جوابگو هستیم.
با تشکر
مدیریت سایت
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
محسن
محسن 14 بهمن 1395
با سلام.
این از بی مسوولیتی ماهیگیری کیش است که اجازه میدن براحتی ممنوعیت ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش از دوباره اجرا بشه
ی مسافر و خود کیشوندیها اینقدر هزینه میکنند که بیان اونجا از ماهیگیری لذت ببرند و اونوقت متاسفانه از دوباره شاهد این هستیم ک اجازه ماهیگیری در اسکله رو نمیدن یا برا خلیج فارسمون ک اینقدر میگیم خلیج ایرانی و پرسین و ..... باسد به عنوان ایرانی پول پرداخت کنیم .
واقعا جالبه و بسیار افسوس برا مسولین مملکتمون.بجای این تصمیمات مزخرف برید کشتیهای چینی رو از اونجادور کنید که بهشون قرارداد بستید و کف دریا رو دارن جارو میکنن و با خودشون به یغما میبرند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
داود
داود 06 شهریور 1396
با سلام من نزدیک سه ساله روی اسکله تفریحی ماهی گیری میکنم این اواخر مارا روندن ته اسکله ولی باید بگم اگه اخر اسکله مخصوص ماهیگیریه پس بازم تقصیر مسافرا هستش که مراعات نمیکنن ولی در هر حال تقصیر گردن ماهیگیره که اومده چند ساعتی را تو ارامش تفریح کنه ولی هجوم مسافرا وضعیت رو سخت میکنه و یه چیز دیگه الودگی اب اگه میشه یه تحلیلیم در مورد سر منشا این نکته خیلی حیاطی بکنین با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر