شنا در کیش-swimming-kish

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند.

ادامــــه مطلب

 

طریقه علمی برنزه شدن

تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست. همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند.

اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.

  • چه مدت باید آفتاب به ما بتابد؟

برای اشخاص مختلف مدت آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته این امر حتی الامكان نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد. و هرگز نباید در عرض یك سال بیش از 50 ساعت بدن را به دست اشعه سوزان آفتاب سپرد. زیرا زیاده روی در این كار، علاوه بر ایجاد چین و چروك، پوست را خشك می سازد.

  • اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟

به این دلیل كه پوست ما در مقابل نور خورشید دو نوع واكنش نشان می دهد:  یكی ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می گردند، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند.

اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز وقت لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی توام باشد.


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 


دیدگاه‌ها

hazine pelaj cheghadr ast?
hazine pelaj cheghadr ast? 25 تیر 1391
hazine pelaj cheghadr ast?
پاسخ:
سلام
پلاژ بانوان ورودیش 4.000 تومان میباشد و برای ساکنین کیش 1.500 تومان.
البته تو این گرما دکترا بیشتر از 3 ساعت رو پیشنهاد نمیکنن و همچنین خودتون هم دوام نمیارید!!!!!
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
emkanate pelaje banoan
emkanate pelaje banoan 27 شهریور 1391
salam ,man mikhastam shomare tamase plaje khanomaro ,dashte basham . chon ye meghdar soal daram , age lotf konin shomareye tamaso vasam beferstin khili mamnoon misham ,
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سارا
سارا 23 بهمن 1391
سلام . واقعا" چرا توی کیش مسافرهارو داغ میکنن ؟( هم از لحاظ تفریحی و مراکز اقامتی وهم از لحاظ خرید) به جایی که کاری کنن که مردم از سراسر ایران بتونن به کیش سفر کنن و به چرخه اقتصادی این جزیره کمک کنن توی کیش با این قیمتهای بالا مسافرها رو فراری میدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آذین
آذین 22 فروردين 1392
:lol:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر