تور جزیره هندورابی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تور جزیره هندورابی

تورهای یکروزه بازدید از جزیره هندورابی همه روزه از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب برگزار میگردد.

اطلاعات بیشتر

گشت جزیره هندورابی

برنامه گشت یکروزه هندورابی بدین صورت است که حرکت ساعت 9 صبح از اسکله مسافربری کیش به وسیله اتوبوس های دریایی(ایستادن روی عرشه در طول راه خیلی باحاله) میباشد و تقریبا 1 ساعت فاصله تا جزیره هندورابی داریم. در طول مسیر پذیرایی مختصر همراه با آب میوه داریم. به محض رسیدن به هندرابی، وسیله توریستی ون مخصوص تور در اسکله منتظر شما میهمانان گشت جزیره هندورابی خواهند بود.

ابتدا جهت پذیرایی و اعلام برنامه گشت به رستوران رفته. سپس به همراه راهنما از تمام مناطق دیدنی های جزیره هندورابی خواهیم رفت. بازدید از مناطق بومی نشین , قبرستان , آب انبار , مسجد , فرودگاه و سواحل صخره ای و غارهای بوجود آمده در طول سالیان دراز به وسیله آب دریا به همراه توضیحات کامل توسط راهنما و عکسبرداری را در برنامه گشت جزیره خواهیم داشت.

بعد از بازگشت از گشت به رستوران میریم برای صرف ناهار البته سفارش ناهار رو قبل از رفتن به گشت همکارن ما از شما در رستوران میگیرن که تا برگردیم غذا آماده پذیرایی باشه. فعلا به دلیل محدود بودن امکانات چلو جوجه و یا چلو ماهی سرو میشه به همراه سالاد و نوشیدنی. ماهی جنوب بسیار لذیذ سرو خواهد شد در این رستوران.

بعد از صرف ناهار عزیزانی که تمایل به استراحت دارند میتوانند از امکانات اقامتی در چادرهای مخصوص که با هزینه و سختی بسیار مهیا شده استفاده نمایند. دوستانی هم که تمایل به ورزش های آبی (شنا , جت اسکی , غواصی , بنانا و ... ) و موتور سواری در پیست دارند میتوانند به کلوپ دریایی کنار رستوران مراجعه کنند و از ساحل زیبا و تمیز هندورابی استفاده نمایند.

خدمات تور جزیره هندورابی :

  • حمل و نقل دریایی
  • پذیرایی بین راه
  • چادرهای اقامتی مجهز توریستی
  • ناهار
  • گشت کامل جزیره
  • اهدای عکس یادگاری

قیمت تور جزیره هندورابی : 175.000 تومان (ترانسفر رفت و برگشت با کشتی اتوبوسی - ناهار - پذیرایی بین شهری - گشت کامل جزیره هندورابی به همراه راهنمای مجرب)

در انتها یک ساعت مانده به غروب آفتاب پس از سپری کردن یک روز پر از تجربه و دیدن منطقه ای متفاوت و بکر دیگر از کشورمان و تفریحات هیجانی دریایی و عکس های گروهی و سلفی زیااااد و خاطرات فراموش نشدنی به جزیره کیش بر خواهیم گشت.

جزیره هندورابی              جزیره هندورابی


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 


نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر