زندگی در کیش

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرایط زندگی در کیش چگونه است ؟

زندگی در کیش

این سوالی هست که خیلی از دوستانی که برای بار اول به کیش سفر میکنند خیلی ذهنشون رو مشغول میکنه. به هر حال آرامش و لوکس بودن و مخصوصا ساحل زیبای کیش باعث میشه خیلی از مسافران تور کیش بعد از کمی تحقیق به کیشوندان این جزیره زیبا و آرام بپیوندند.

شاید شما هم بزودی کیشوند شدید!!!

برای زندگی در کیش به دلیل دوری از سرمین اصلی فراهم کردن تمام شرایط و امکانات زندگی در شهرهای دیگر به هر حال کمی پر هزینه تر خواهد بود و این مابه التفاوت هم در زندگی کسانی که در این جزیره ساکن هستند و همینطور مسافران تور کیش هم باید پرداخت کنند، تقسیم میشه و اینجوری نیست که شما از منابعی مثل درآمدهای گردشگری از طرف دولت توقع حمایت داشته باشید.

شغل در کیش و قیمت مسکن در کیش همینطور اجاره خانه در کیش اگر سرمایه خرید خانه در کیش را ندارید و یا حتی اگر هزینه زندگی دانشجویی در کیش را دارید باید در مهاجرت به کیش توجه داشته باشید. خرید خودرو در کیش اگر باز سرمایه خرید ماشین را ندارید کرایه تاکسی در کیش رو هم دارید.

هزینه مواد غذایی در کیش کمی بیشتر از شهرهای دیگر است ولی همه چیز به طور سالم و تازه همه روزه از شیراز و شهرهای نزدیک دیگه که محصولات کشاورزی خوبی دارند از طریق دریا و هوایی به این جزیره ارسال میشه.

تجربه زندگی در کیش یک زندگی لوکس و آرامبخش در جزیره زیبا و مرجانی کیش ارزش تحمل همه جور مشکلات در کیش را دارد اما به شرطی که به آنجا و آن شرایط آب و هوا کیش علاقه داشته باشید و توانایی زندگی در شرایط اقلیم خاص جزیره را داشته باشید.

شغل در کیش امروزه به دلیل پیشرفتهای روزافزون در جزیره کیش فرصت های بیشتری برای یافتن شغل مورد نظرتون شده. مخصوصا حرفه های فنی.

سرمایه گذاری در کیش رو بیشتر این روزها جدا از ساخت و ساز, در زمینه گردشگری و توریست پیشنهاد میشه و بازار پیشرفت بسیار با ایده های خوب وجود دارد. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه و یا تماس تلفنی و یا از طریق وب سایت رسمی این سازمان ارتباط برقرار کنید و مشاوره دقیق بگیرید.

قیمت مسکن در کیش معمولا از متری 2 میلیون هست به بالا و خوب مناطق گرانتر و ضعیفتر داره. محله های شهرک صدف در کیش و یا منطقه خانه گستر قیمت ها بیشتر و مناطق نوساز و در حال انبوه سازی شهرک میرمهنا و مناطق غربیتر جزیره به سمت کشتی یونانی کیش قیمت ها مناسبتره.

اجاره خانه در کیش و یا رهن کردن خانه بیشتر به صورت مبله مرسوم هستش که از اجاره های ماهی 700 هزار تومان هست به بالا که حداقل پول پیش قابل دادوستد مرسوم در جزیره کیش از 10 یا 20 میلیون هست به بالا و رهن خانه مسکونی در کیش از 35 میلیون سوئیتهای کم متراژ هست به بالا. به عنوان مثال یک سوئیت 70 متری فول امکانات در طبقه های بالای برج های تازه ساز با نمای دید رو به دریا حدودا 150 میلیون تومان میباشد و یا سوئیت 40 متری قدیمی تر در شهرک های اطراف مرکز جزیره 35 میلیون.

هزینه زندگی دانشجویی در کیش هم هزینه های بیشتر و گرونتری رو میطلبه. هزینه دانشگاه ها در کیش, قیمت بلیت هواپیما کیش و رفت و آمدهای در کیش هزینه کتاب و جزوه و تازه در طول هفته چند شبی را هم مجبور به اقامت در جزیره هستند و هزینه غذا در کیش. ولی آموزش ها و مدارک دانشگاه های پیشرفته در کیش ارزشش رو داره.

پیشنهاد کیش سیر به شما در قدم اول یک سفر چند روزه است به جزیره کیش و بررسی دقیق شرایط زندگی در کیش. برای رزرو تور کیش ارزان با همکاران ما در بخش فروش تور کیش سیر تماس حاصل نمایید.


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 


نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر