مراکز فرهنگی هنری کیش -kish-art-centers

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

مراكز فرهنگي هنري سازمان منطقه آزاد كيش

مراكز فرهنگي هنري سازمان منطقه آزاد كيش به گونه اي احداث شده اند كه ساكنين تمام مناطق مسكوني كيش بتوانند از خدمات آنه بهرمند شوند.اين فرهنگسراها شامل قسمتهاي ذيل مي باشد: كتابخاته عمومي،كتابخانه كودك ونوجوان،قسمت ديداري شنيداري،كلاسهاي آموزشي،نگارخانه.وتمامي علاقه مندان مي توانند ازامكانات موجود استفاده نمايند.

خانه علم كيش
در خانه علم كيش توانايي‌ها و محدوديتهاي خود را آزمايش كنيد. حساسيت شنوايي شما چقدر است؟ آيا مي توانيد هر چه در دنياي اطراف است با چشم ببينيد؟ آيا مي دانيد كه در تاريكي كامل امكان ديدن وجود دارد؟ آيا تا به حال با چنگ بدون سيم، آهنگي نواخته‌ايد؟ اينها و بسياري از وسايل ديگر را در خانه علم كيش تجربه كنيد
سازمان منطقه آزاد كيش در راستاي اهداف فرهنگي و اجتماعي با احداث نخستين خانه علم و به كارگيري شيوه هاي مدرن تلاش كرده است تا در جهت تحقق يكي از آرمانهاي توسعه فرهنگي و اجتماعي كشور گام بردارد. شايان ذكر است تحولات علمي، فرهنگي و اقتصادي ويژه دو دهه اخير موجب دگرگوني بنياني در تعريف سواد و شهروند با سواد در سطح جهاني شده است به طوري كه ديگر توانايي يك شهروند در خواندن و نوشتن زبان بومي اش ملاك سواد وي قرار نمي گيرد. تمدن كنوني جهاني در كليه ابعادش به شهرونداني نيازمند است كه شيوه هاي پيچيده ارتباطي را بشناسد، با مفاهيم مقدماتي علوم و فنون آشنا باشد و از توانايي تفكر منطقي و نقادانه برخوردار باشند. به همين دليل تعاريفي مانند سواد رايانه‌أي و سواد علمي به عنوان شاخص هاي جديد در ارزيابي سواد يك شهروند در سالهاي اخير مطرح شده است. پرورش چنين توانايي هايي داراي چنان اهميتي است كه كشورهاي جهان به سرمايه گذاري گسترده‌أي براي آشنا كردن شهروندان خود در اين زمينه ها پرداخته‌اند. يكي از موثرترين اين سرمايه‌گذاريها، ايجاد زمينه‌هاي آموزش غيررسمي و غيرمستقيم و به شيوه سرگرمي و بازي است كه در چارچوب خانه‌هاي علم مطرح شده است. در اين مكان اشخاص در سنين مختلف مي توانند با آزمون و خطا و بازي و سرگرمي، با بسياري از مفاهيم و موضوعات علمي آشنا شوند
نشاني: مقابل بازار پانيذ، ويلاهاي مرواريد

مراکز فرهنگی هنری کیش -kish-art-centers


خانه فرهنگ و هنر كيش
توسعه پايدار در گرو توسعه فرهنگي جامعه است. خانه فرهنگ كيش با برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، هنري و ادبي، كلاسهاي هنري، انجمن شعر و. . . محل مناسبي براي پركردن مفيد اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ارتقاء سطح فرهنگي جامعه كيش است.
نشاني: روبروي بازار پرديس، ويلاهاي فردوس2، ورودي 6 واحد


كتابخانه ديداري وشنيداري
كتابخانه ديداري و شنيداري کیش در راستاي برنامه توسعه فرهنگي سازمان منطقه آزاد كيش فعاليت نموده و با استفاده از فن آوري پيشرفته زمينه مناسبي براي پركردن اوقات فراغت و ارتقاي سطح آگاهي عمومي ساكنان و نيز الگوي مناسبي از اطلاع رساني را براي مسافراني كه به كيش سفر مي كنند فراهم كرده است.
منابع موجود در كتابخانه به لحاظ محتوا طيف گسترده اي از آثار فرهنگي را شامل مي شود. در كتابخانه ديداري و شنيداري مجموعه أي از آثار ديني، تاريخي، علمي، آموزشي به شكل سي دي، نواركاست، فيلم ويديو، كتاب و صفحه گرامافون در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد. در اين مركز مراجعه كنندگان مي توانند از موسيقي سنتي، محلي و مقامي ايران، موسيقي كلاسيك، موسيقي ملت ها، موسيقي فيلم، موسيقي الكترونيكي، گويش هاي نقاط مختلف ايران و. . . بهره مند شوند.
آثار مربوط به كودكان و نابينايان نيز در اين مجموعه گردآوري شده است، تا اين مركز بتواند نيازهاي طيف گسترده أي از مراجعان را تامين كند.
تجهيزات و خدمات در چهار بخش شامل چايخانه رايانه اي( Coffee Net )، بخش شنيداري، بخش ديداري و سينماتك طراحي و عرضه شده است. تجهيزات مناسبي در هر بخش مانند رايانه، گرامافون، ويديو، تلويزيون، آمپلي فاير، پخش ديسك ليزري و. . . به همراه منابع و آثار متنوع و ارزنده اي در هر زمينه امكان بهره برداري مراجعين را به شكل مناسب فراهم مي آورد.
شرايط استفاده از كتابخانه ديداري وشنيداري

  • استفاده براي عموم از سنين 7 سال به بالا بصورت عضويت و ساعتي آزاد است
  • ساعت كار: صبح ها 9 الي 1، بعد از ظهرها 5 الي 8
  • نشاني: ويلاهاي فردوس، ورودي 5، طبقه دوم، پلاك 4

 


خانه مطبوعات كيش
مطبوعات از رايج ترين و شاخص ترين محصولات جامعه پيشرفته است و بخصوص در آستانه قرن بيست ويكم ويژگيهاي يك صنعت بزرگ را بخود گرفته است. اين مركز براساس نياز انسان امروز، به مطبوعات و با هدف گسترش ابعاد امكانات فرهنگي جزيره كيش، سازمان منطقه آزاد كيش به ضرورت و در طول گسترش صنعتي و تجاري منطقه موسس و مجري طرح ايجاد خانه مطبوعات گرديد.
بخش هاي مختلف خانه مطبوعات :
بخش مجلات: در اين بخش براي مراجعان امكان استفاده از 107 عنوان نشريه فراهم شده است. كه اين نشريات همگي تحت نظر كتابخانه عمومي كشور تهيه گرديده است.
بخش روزنامه ها: در اين بخش امكان استفاده از 10 عنوان روزنامه در حال انتشار براي مراجعان فراهم شده است.
گنجينه مطبوعات: دوره صحافي شده روزنامه اطلاعات از تاريخ 1307 تا 1315 و از 1330 تا 1332 تدارك ديده شده و در اين بخش جهت استفاده علاقمندان موجود مي‌باشد. همچنين 28 هزار روز تاريخ ايران و جهان كه عنوان مجموعه معرفي است، كه در واپسين سالهاي سلطنت خاندان پهلوي به تدريج و روز به روز همراه روزنامه اطلاعات منتشر مي شد بصورت صحافي شده تهيه گرديده است و در اين بخش نگهداري مي شود.
بخش مرجع: در اين بخش كه پاسخگوي سوالات احتمالي مراجعين خواهد بود، اسناد مطبوعات ايران از سال 1320 تا 1332 و نيز تاريخ جرايد و مجلات ايران گنجانده شده است.
برنامه نمايه: امكان استفاده از آرشيو كليه مجلات منتشر شده در لوح فشرده از فروردين 77 تا به امروز توسط برنامه نمايه براي مراجعان فراهم آمده است. مراجعان مي توانند با جستجو در اين برنامه تاريخ موردنظر و نشريه و مقاله خاص خود را پيدا كنند.
روزنامه الكترونيكي: امكان دسترسي به شبكه اطلاع رساني روزنامه ها و مطبوعات داخلي، همچنين استفاده از روزنامه هاي كشور كه پيش از چاپ بر روي شبكه اينترنت قرار مي گيرند، در اين بخش فراهم شده است.


شيوه استفاده مراجعه كنندگان از خانه مطبوعات

كليه مراجعه كنندگان به خانه مطبوعات از سن 7 سال به بالا مي توانند با رعايت مقررات از منابع استفاده نمايند. استفاده براي عموم بصورت ساعتي و عضويت آزاد است و امكان مطالعه در محل فراهم مي باشد.

 

  • كتابخانه عمومي كيش

كتابخانه عمومي كيش با همكاري دبيرخانه هيئت امناي كتابخانه هاي عمومي كشور و سازمان منطقه آزاد كيش در بيستم خرداد ماه 1380 مصادف با ولادت خجسته نبي اكرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به منظور تامين نياز شهروندان و مسافرين به مطالعه و دسترسي به منابع و ماخذ علمي، تحقيقي، ادبي و. . . گشايش يافت.

نشاني کتابخانه عمومی کیش: ويلاهاي فردوس2، ورودي 5، طبقه دوم

  • كتابخانه كودك و نوجوان شماره 1 و 2

اين كتابخانه ها با در اختيار داشتن بيش از ده هزار جلد كتاب ويژه گروههاي سني از پيش دبستان تا دبيرستان در دو منطقه از كيش فعال مي باشد.

art-centers

نشاني كتابخانه كودك و نوجوان شماره 1: كتابخانه شماره1: سفين، كوچه فومن، ساختمان دي

نشاني كتابخانه كودك و نوجوان شماره 2: ويلاهاي فردوس2 ورودي5 طبقه همكف

  • خانه موسيقي کیش

آموزش موسيقي براي علاقمندان به فراگيري موسيقي در رشته هاي گوناگون ومقاطع سني مختلف.

نشاني خانه موسيقي کیش: ويلاهاي فردوس2 ورودي 6 طبقه همكف


تالار حافظ کیش
تالار حافظ کیش يكي از مهم‌ترين تالارهاي جزيره کیش است كه از نظر امكانات صوتي و تصويري در حد بسيار مطلوبي است. در سال هاي اخير چندين كنگره و سمينار مهم از جمله كنگره سراسري خليج فارس در اين تالار برگزار شده است.
تالار حافظ گنجايش 300 نفر مهمان را دارد و وابسته به دانشگاه كيش است.

  • تالار نخل کیش

تالار نخل کیش تالاري است روباز با گنجايش 300 نفر تماشاچي براي نمايش فيلم هاي سينمايي و اجراي نمايش. در اين تالار امكانات مناسبي جهت نمايش فيلم هاي 35 ميلي‌متري وجود دارد.

 

  • سينما ساحلي صبا

سالن سينماي روباز صبا در پارك ساحلي در مجاورت اسكله تفريحي کیش واقع شده است. در اين سالن فيلم‌هاي سينمايي براي پركردن بخشي از اوقات فراغت ساكنان جزيره و گردشگران کیش پخش مي شود.


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 


دیدگاه‌ها

سوال در مورد هنرهای تجسمی
سوال در مورد هنرهای تجسمی 14 مرداد 1390
سلام وخسته نباشید.ایا درمراکز هنری کیش دررشته هنر مجسمه سازی وسفالگری مکانهای برای بازدید موجود میباشد؟ متشکر میشوم اگر پاسخ بدهید
با سلام
مکانهای اختصاصی برای این حرفه ی زیبا منحصرا برگزار نمیشود اما هستند فروشگاه هایی که این محصولات را برای فروش ارائه می کنند
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
موسيقي
موسيقي 05 بهمن 1390
با سلام ميخواستم بدأهم اموزشگاه موسيقي در ان مجموعه وجود داود يا خير؟
پاسخ:
سلام
بله اموزشگاه هست.
موفق باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
فرهنگسرا
فرهنگسرا 04 اسفند 1390
سلام میشه لطف کنید بگید توی کیش فرهنگسرا هست یا نه؟آخه من معماری میخونم این ترم یه کار دارم باید یه فرنگسرا طراحی کنم.میخوام مکانش توی کیش باشه.میخوام ببینم چه فرهنگسراهایی اونجا هست.نوع طراحی چجوریه؟فقط زود لطفا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
موزش موسیقی
موزش موسیقی 25 ارديبهشت 1391
با سلام
با عرض خسته نباشید لازم است به عرض برسانم که اینجانب آمادگی تدریس برای سه ساز سنتی را دارم
سوال : اینکه آیا امکان تدریس در این جزیره وجود دارد و استقبال می شود یا نه ؟
09158812833
05812235673
پاسخ:
سلام
این حرفه تو جزیره زیاد رونق نداره و شما خیلی خوب میتونین این کار رو انجام بدید.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تذهیب دیواری
تذهیب دیواری 24 خرداد 1391
اینجانب در زمینه تذهیب دیواری (نقاشی)فعالیت دارم.9سال در حرم مطهر حضرت رضا مشغول بودم.
نمونه کارهای من را میتوانید در سایت.iranianhon a.com. مشاهده کنید.
ایا در کیش مکانهای هست که این هنر انجا کاربرد داشته باشد
پاسخ:
سلام
همکاران عزیزی که به حرفه ی این دوست عزیزمون احتیاج دارن لطفا پیغام بدن.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
daneshgah
daneshgah 12 شهریور 1391
salam khaste nabashid mikhastam bebinam kish daneshgah dare ya na merc
پاسخ:
سلام
بله چند دانشگاه از جمله دانشگاه آزاد ، علمی کاربردی و ... و حتی شعبه ای از دانشگاه تهران.
که روز به روز در حال پیشرفت هستند.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزش معرق
آموزش معرق 19 شهریور 1391
سلام
من در زمینه هنر معرق فعالیت دارم ، می خواستم ببینم می تونم در زمینه تدریس اقدام کنم و آیا از این هنر در جزیره کیش استقبال می شود ؟

سپاسگذارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سلام من مجسمه ساز هستم.میخواستم اینو بدونم که ایا جزیره مجسمه هنری نصب شده دارد؟
سلام من مجسمه ساز هستم.میخواستم اینو بدونم که ایا جزیره مجسمه هنری نصب شده دارد؟ 05 مهر 1391
سلام ایا کیش مجسمه هنری نصب شده دارد؟

پاسخ:
بله در خیبان اصلی جزیره تعدادی تندیس به طرح بزرگان ایران زمین نصب شده که دیدنشون بسیار شگفت آوره.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
افشین اسکندری
افشین اسکندری 01 اسفند 1391
سلام من مدیر

پاسخ:
سلام
این پیغام یعنی چی؟
هر چی فکر میکنم نمیتونم منظورتون رو حدس بزنم چه پیغامی برامون فرستادین!!!!! البته تقصیر شما نیست خدایی نکرده جسارت نشه علم پیشرفت نکرده اونقدر...!!!!
اگه میخواستین پز بدین خوب مدیر ما هم مدیره...
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
داریوش
داریوش 02 اسفند 1391
سلام دوستان عزیز من فیلمنامه نویسم و قصد دارم یکی از کارامو که نوشتم توی کیش بسازم کسی هست که بخواد با بنده همکاری کنه /// با طرحهایی که دارم حتما فیلمهای موفقی خواهیم ساخت .. تحصیلاتم در 3 رشته کامپیوتر - سینما و روانشناسی هست .
در ضمن من مدیر یک سایت هنری سینمایی هم هستم . ادرسش : www.honare7th.ir
tanks
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سمیرا
سمیرا 12 دی 1392
سلام خانه موسیقی کیش کجاس؟

پاسخ:
سلام
خانم سمیرا در جزیره کیش متاسفانه هنوز بعد از گذشت سالها محفلی برای هنرمندان نیست!
اما یک خبر خوش دارم برات که متن کاملش رو در زیر برات گذاشتم.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir

کیش سیر 1212 2811-021
.................................
مونسان در ديدار با هنرمندان كشورمان، از تشكيل خانه هنرمندان در كيش خبر داد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، علي اصغر مونسان چهارشنبه 25دی در ديدار با هنرمندان نام آشناي كشورمان در مرکز همایش‌های بین المللی کیش، با اشاره به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر تقویت فرهنگ و هنر در دوره جدید گفت: تصمیم گرفتیم از پتانسیل جزیره کیش بهره برده و اقداماتي كنيم تا این جزیره به قطب فرهنگ و هنر تبدیل شود .

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه برنامه‌های زیادی برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این جزیره داریم ، از ایجاد سالن‌های تخصصی تئاتر‌، سینما و موسیقی به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان تحت مديريت خود برای گسترش فعالیت‌های هنری در کیش خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تا یکسال ونیم آینده این فضاها در این جزیره ایجاد شود .

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از تاسیس خانه هنرمندان این جزیره به عنوان دیگر برنامه خود یاد کرد و افزود: تصمیم داریم خانه هنرمندان مستقلی را در این جزیره راه اندازی کنیم و برای این منظور فضایی را هم انتخاب کرده‌ایم .

وی با اشاره به فعالیت پنج دانشگاه در جزیره کیش حضور دانشجویان را نقطه شروع خوبی برای فعالیت‌های هنری این جزیره برشمرد .

مونسان اضافه کرد: ما می‌توانیم زیرساخت ایجاد کنیم اما اجرای فعالیت‌های هنری برعهده خود هنرمندان است. در حال حاضر قصد داریم فعالیت تئاتر را با تئاتر خیابانی آغاز کنیم اما آمادگی اجرای تئاترهای صحنه‌ای را هم داریم .

گفتني است در اين جلسه حسین طاهری مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا (دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر)، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر، فرین‌دخت زاهدی استاد دانشگاه، داریوش مودبیان، سیاوش طهمورث و رضا ایرانمنش بازیگران نام آشناي كشورمان حضور داشتند كه در خصوص مقوله تئاتر در كشورمان و راهكارهاي لازم براي رونق آن ارائه نظر كردند.

همچنين هنرمندان حاضر در مراسم افتتاحیه‌ی جشنواره تئاتر فجر دیدگا هشان را درباره گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جزیره کیش مطرح کردند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ali
ali 24 بهمن 1392
سلام . من مدیر مسئول یه موسسه فرهنگی هنری هستم . قصد انتقالشو به کیش دارم . کسایی که می تونن سرمایه گذاری ، همکار فرهنگی هنری ، فعالیت و اجراهای حرفه ای داشته باشن پیشنهادشونو از طریق سایت رسمی کیش سیر بگن .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ali
ali 24 بهمن 1392
سلام . بنده مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری چند منظوره هستم که تمایل به فعالیت در کیشو دارم . از دوستانی که تجربه و راغب به سرمایه گذاری در این باره هستند دعوت می کنم تماس بگیرن 09181301806و 09352985922علی رهیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سعید
سعید 10 اسفند 1392
سلام من ارگ زن هستم میخواستم بدونم در کیش کاری هست که بتونم انجام بدم؟
پاسخ:
سلام
چرا که نیست. جزیره کیش از نظر موزیک بسیار فعال میباشد و هر چقدر هنرتون بالاتر باشه امکان فرصتهای بهتری پیش میاد براتون.
رزومه کاریتون رو از طریق سایت منطقه آزاد کیش به آدرس ایمیل سازمان ارسال فرمایید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir

کیش سیر 1212 2811-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
هادی
هادی 25 اسفند 1392
باسلام خدمت شمادوست گرانمایه
لطفا" بفرمائید که در جزیره کیش آیا انجمن خوشنویسان فعال هست یا نه وبفرمائید که کلاس خوشنویسی در آنجا به چه شکل میباشد.میشود در آنجا فعالیت هنری درخصوص خوشنویسی کرد یا نه؟
سپاسگذارم وممنون
پاسخ:
سلام
جزیره کیش در زمینه خوشنویسی تا به امروز زیاد نگاه جدی نداشت اما در حال حاضر برنامه های خوبی روی میز داره.
اگر پیشنهاد یا برنامه خاصی در خصوص توسعه فعالیت انجمن خوشنویسان کیش دارید به آدرس ایمیل سازمان منطقه آزاد کیش www.kish.ir از طریق سایت سازمان ارسال فرمایید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir

کیش سیر 1212 2811-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
استیونس
استیونس 23 خرداد 1393
باسلام
من ارمنی هستم مسیحی گریگوری مذکر مجرد 40ساله لیسانس ادبیات فارسی شاعرونویسنده و 4جلدکتابم به فارسی چاپ شده
تالول آپراینترمدیت موسسه ایران مهر هم خوانم و تاانتهای کورس کافه کغیم 2 فرنچ
می خوام ببینم آیاموسسات زبان کیش درهمین حد هم برای تدریس پایه های ابتدای زبان انگلیسی استاد می پذیرندکه برای کاربتوانم برم اونجا و مقیم بشم؟
آیابرای اقامت هموطنان به طوردایم مزایایی برای ارزان تر بودن هست راستش عاشق یک دخترمسلمان درکیش هستم باید یک بهانه شغلی داشته باشم که همکیشان و خانواده ام مانع رفتنم نشوند
اگرممکنه روی ای میلم پاسخ بدید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
امیدواریم به عشقتون برسین. اما در رابطه با کارتون حتما با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش هماهنگ فرمایید.
دفتر مركزي
آدرس: جزيره كيش، خيابان سنايي
تلفن: 42 - 4422141 (0764)
42 - 4423641 (0764)
نمابر: 4423731 (0764)
كد پستي: 83775 - 79417
پست الکترونیکی :
دفتر تهران
آدرس: خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان 29، ساختمان
مركز امور مناطق آزاد، پلاك 19، طبقه اول
تلفن و نمابر: 88771060 (021)
88771062 (021)
88771063 (021)
صندوق پستي: 4588 - 19395
4161 - 19395
كد پستي: 1516613313

همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
محسنی
محسنی 05 تیر 1393
سلام ماه رمضان میخوام برم کیش میخوام بدونم اونجا هم مثل اینجا رستورانها تعطیل و خوردن و اشامیدن ممنوعه؟
پاسخ:
سلام
برای مسافر در ماه مبارک رمضان خوردن و آشامیدن ممنوع نیست اما مراعات کردن اماکن عمومی از فرهنگ خوب ما مسلمانان است.
البته در روزهای تعطیلی و شبهای قدر موزیک های زنده در رستوران ها انجام نخواهد شد.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آذين
آذين 11 تیر 1393
سلام. به نظر شما اگه من آتليه عكس و تصويرمو به كيش انتقال بدم كارم اونجا خوب ميگيره؟
پاسخ:
سلام
چرا که نه خیلی خوبه بخوایین کارتون رو انتقال بدین به جزیره، چون در حال حاضر جزیره آتلیه خوب و عالی نداره پس میتونه یه کار خوب باشه
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حمید
حمید 24 تیر 1393
سلام می خواستم ببینم در کیش چه کار و کاسبی می شود راه انداخت که درامد خوبی داشته باشه ؟ میشه اونجا کافی نت راه انداخت ؟درآمد داره؟راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
لطفا رزومه خود را از طریق سایت سازمان منطقه آزاد کیش www.kish.ir اطلاع رسانی کنید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
فریبا
فریبا 11 مرداد 1393
سلام میخاستم بدونم کلاس های فیلم سازی یا عکاسی در کیش هست؟؟
پاسخ:
سلام
بله در جزیره کیش همه ساله کلاس های آموزشی برگزار میشود که از طریق روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام میشود.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سامین
سامین 12 مرداد 1393
سلام، وقتتون بخیر. میخواستم بپرسم جزیره کیش دانشگاه هنر هم داره؟؟
ممنون
پاسخ:
سلام
البته ما حرفمون گردشگری هستش اما تا اونجایی که خبر داریم بله دانشکده هنر هم داره جزیره کیش اما برای اطمینان بیشتر لطفا با روابط عمومی دانشگاه مورد نظرتون تماس بگیرید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
Erfan
Erfan 17 مرداد 1393
Ba slm man saken kish hastam va madrak noskhe khoni va daro shenasi daram va daneshjo hastam va modati ham dar amlak pedaram to tehran bodam mikhastam bdonam dar daro khane ya amlak kari soragh nadari mamnon
پاسخ:
سلام
عرفان جان آفرین به تو جوان موفق.
لطفا تصویر مدارک تحصیلی یا سوابق و هر مدرک مفیدی که داری در سایت منطقه آزاد کیش www.kish.ir به قسمت مربوط به فرصتهای شغلی بفرست حتما خبرهای خوب خواهی گرفت.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مهدی
مهدی 12 آذر 1393
سلام و خسته نباشید ..
من مدرس موسیقی هستم با رزومه ی کافی ..
و ساز هایی که تدریس می کنم . و همچنین محقق موسیقی هم هستم.
ایا با توجه به شناخت شما ، شرایط شغلی در جزیره وجود دارد ؟

تنبور،دوتار،قوپوز و سه تار
پاسخ:
سلام
بسيار تبريك بابت اين همه هنر.
براي انسان هاي پويا و فعال چون شما همه جا كار خوب وجود داره. جزيره كيش با پيشرفت روزافزون و سرعت بسيار بالايش قطعا در بسياري از زمينه ها مخصوصا گردشگري نيازمند حضور شما هنرمندان است. دوست عزيز لطفا تماميه مدارك بصورت اسكن شده و رزومه كامل خود را به آدرس وب رسمي سازمان منطقه آزاد كيش ارسال نماييد. Www.kish.ir
از طرف همه اهالي كيش سير برايتان آرزوي موفقيت ميكنيم.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مهسا
مهسا 18 آذر 1393
کیش انجمن عکاسان داره؟کلاس عکاسی بخوایم بریم کجا باید بریم؟
پاسخ:
سلام
انجمن عکاسان کیش زیر نظر مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش اداره میشود و بسیار فعال میباشد.
لطفا اگر رزومه کاری یا درخواست آموزش دارید به وب سایت رسمی سازمان کیش www.kish.ir مراجعه نمایید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مهسا
مهسا 18 آذر 1393
با سلام خدمت شما،کیش انجمن عکاسان داره؟
پاسخ:
سلام
بله انجمن عکاسان زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت دارد و شما میتوانید از طریق ارتباط با سازمان از فعالیت های این کانون مطلع شوید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
کیش سیر 1212 11 28-021
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کهریزی
کهریزی 12 دی 1393
با سلام واحترام
اینجانب مجموعه دار نقشه های سنتی قالی ایران می باشم علاقه مند بودم در صورت حمایت سازمان منطقه آزاد کیش نمایشگاهی در این جزیره برگزار نمایم به طور حتم این نمایشگاه نقش به سزایی در جذب گردشگر داخلی وخارجی خواهد داشت. وظرفیت بزرگی در معرفی قالی ایران خواهد داشت قالی این نقشه ها در موزه های ملی وبین المللی است وبه طور حتم قالی ایران گنج واین نقشه های نقشه های سنتی نقشه این گنج ارزشمند است که در صورت برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت
با تشکر/کهریزی0918 9622880
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
Faramarz Kalantari
Faramarz Kalantari 29 اسفند 1393
با سلام فرامرز کلانتری هستم آهنگساز و مدرس تار وسه تاروتمبک هستم.و نزد اساتید بزرگ ایران موسیقی فرا گرفته ام .به چندین ساز موسیقی مثل دیوان کمانچه دف و ویولون آشنایی دارم.و هم اکنون در آموزشگاههای اصفهات تدریس می کنم .اگر در گوگل نام من را جستجو کنید آثار من را مشاهده می کنید.آیا در جزیره کیش کاری برای من وجود دارد.سپاس از جواب و راهنمایتون
پاسخ:
سلام
جناب کلانتری شما باعث افتخار ایران هستین.
دوستانی که تمایل به همکاری با استاد کلانتری هستند لطفا با دفتر کیش سیر تماس بگیرند.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
پشتیبانی کیش سیر 09195808135
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
انتشارات کتاب پرگار
انتشارات کتاب پرگار 17 فروردين 1394
با سلام:
نشر پرگار در زمینۀ چاپ،نشر و توزیع
کتاب های هنری در رشته های :
عکاسی،تئاتر،سینما،گرافیک،معماری،فلسفه،طراحی و نقاشی و سایر رشته ها فعالیت دارد.
آماده ی همکاری با مؤسسات و مجموعه های فرهنگی (همراه با تخفیف ویژه فروش)می باشد.
جهت همکاری چه مرحله ای باید طی شود و یا با کدام مرکز جهت راهنمایی تماس گرفت.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حمید عشقی
حمید عشقی 14 خرداد 1394
با سلام و عرض ادب
اینجانب حمید عشقی مدیر گروه هنری صدای ترشیز شهرستان کاشمر در راستای گسترش فرهنگ اصیل منطقه ی خراسان بزرگ بویژه ترشیز کهن زادگاه زرتشت پیغمبر مشتاقانه اعلام به آمادگی می نمایم تا با اجراهای خوب در بخش های موسیقی مقامی ویژه خراسان ، اجرای بازیهای آئینی و سنتی ، تقلید صدا ، طنز در تعطیلات پیش رو با سازمان محترم آزاد منطقه کیش همکاری نمایم البته بدون هیچ چشم داشتی...
مشتاقانه ندای همیاری شما را به نظاره نشسه ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
بابک پوراعتصام
بابک پوراعتصام 07 دی 1394
باسلام وعرض ادب واحترام
پرسشی از خدمتتون داشتم مبنی بر اینکه آیا در کیش آموزشگاه آزاد جهت علوم کامپیوتر وجود داره واینکه اگر هست به مدرس کامپیوتر احتیاج دارند...
باکمال تشکر
09331453445
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تیوا صفوی
تیوا صفوی 09 دی 1394
با درود
من آموزش آوازهای کلاسیک,سنتی,پاپ و عکاسی رو به صورت خصوصی و گروهی میپذیرم...
لطفا کسانی که میتونیم باهم همکاری کنیم رو در جزیره معرفی بفرمایید
سپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نفیسه صفوی
نفیسه صفوی 09 دی 1394
درود
بنده آموزش و قبول سفارش و دیزاین انواع کیک و دسر را میپذیرم...+قبول همکاری با هتل ها,کافی شاپها و....
سپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مهکامه حسینی
مهکامه حسینی 12 فروردين 1395
سلام وعرض احترام
سال نو مبارک
من دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی شخصیت هستیم، در تهران کارگاه های آموزشی روانشناسی برگزار میکنم،مایل هستم در مراکز فرهنگی کیش فعالیت داشته باشم، ازتون راهنمایی و مشاوره میخواستم.سپاسگز ارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سمیه
سمیه 28 ارديبهشت 1395
با سلام .من حدود 10 ساله که در زمینه آثار نفیس معرق و مشبک چوبی کار میکنم .چند ماهه که ساکن کیش شدم و تمابل زیادی به برگزاری کلاسهای معرق و مشبک چوب در هر رده سنی رو دارم.0921247172 7
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کیمیا
کیمیا 31 خرداد 1395
با سلام و احترام
من تازه وارد جزیره کیش شدم علاقه مند ب شمع سازی هستم اگر موسسه ای هست برای آموزش ممنون میشم معرفی کنید.
پاسخ:
سلام
دوستانی که در جریان خواسته دوستمون خانم کیمیا هستن لطفا راهنمایی بفرمایند.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
پشتیبانی کیش سیر 09195808135
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مسعود نوری
مسعود نوری 12 بهمن 1395
درود
مسعود نوری هستم و مدرس نقاشی رنگ و روغن هستم و خوشهال میشم با مجموعه شما کار کنم.
http://instagram.com/paintingoilcolor
آدرس اینستاگرام برای نمونه کاراها
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر