مالک سابق هتل داریوش کیش یکی از موفقترین ایرانیان

حسین ثابت بکتاش
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

او شخصی است که در جهان هتلداری چهره ای موفق است و از معدود ایرانیانی است که توانسته خود را در میان هتلداران جهان مطرح کند . وي داراي بيش از 5000 تخت در جزاير قناري اسپانيا و چندين هتل و پارك مدرن در ايران است.

ادامــــه مطلب

حسین ثابت بکتاش (زادهٔ ۱۳۱۳ در مشهد)

مصاحبه با موفقترین چهره اقتصادی در ایران( مالک هتل داريوش کيش )


حق الناس را دست نزن . مصمم باش . عاشق تصمیمت باش . آن وقت است که محال پا به فرار می گذارد...

او شخصی است که در جهان هتلداری چهره ای موفق است و از معدود ایرانیانی است که توانسته خود را در میان هتلداران جهان مطرح کند . وي داراي بيش از 5000 تخت در جزاير قناري اسپانيا و چندين هتل و پارك مدرن در ايران است.
او مهندس حسين ثابت است.
متولد مشهد . نمی توانی سنش را حدس بزنی . یک پارچه انرژی است با حافظه ای قوی . شعر بلند عقاب دکتر خانلری را با شور و احساسی میهن پرستانه می خواند . در مشهد درس خوانده . نهج البلاغه را خوب می شناسد . از قرآن نمونه می دهد و به شش زبان زنده دنیا حرف می زند . او یک ایرانی مسلمان است که به ذره ذره این خاک اهورایی عشق می ورزد .


حسین ثابت مدیر هتل داریوش

   اتاقش جمع و جور است و مثل تمام هتل بزرگ داریوش روح ایرانی به وسیله  نقش برجسته ها و تصاویر هخامنشی موج می زند . حسین ثابت شعر می خواند . از عرفان می گوید و از ایران .

حسین ثابت ابتدا اقدام به ساخت هتل بزرگ داریوش نمود (این هتل مجلل ترین هتل کشور است)
سوئیت های آن در زمان های عادی سال هر شب 400 هزار تومان و در ایام عید نوروز و .. تا 700 – 800 هزار تومان هر شب اجاره داده میشود.
وی پس از آن اقدام به ساخت پارک دلفین ها و پارک شیرها و چندین پروژه تفریحی دیگر در کیش نمود.
پس از مدت یکسال از فعالیت پروژه هایش تصمیم گرفت تنها هتلدار کیش شود و اقدام به خرید 6 هتل آماده دیگر کرد با قیمت های تقریبی هر هتل 8 -9 میلیارد تومان به بالا...
البته برخی هتلداران زیر بار این کار نرفته و وی نتوانست به این آرزوی خود برسد.
حسین ثابت در این زمان موفق شد چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کند و هم اکنون نیز بزرگترین شرکت هتلداری اسپانیا را صاحب است و خود وی نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می کند.


می پرسم: آقای ثابت هتل داریوش با این همه مجسمه ، نقش برجسته و تصاویر بزرگ و کوچک ، تخت جمشید کوچک و مدرنی است در دل آبهای خلیج همیشه فارس. در این هتل دو مورد مد نظر بوده یکی مساله اقتصاد و دیگری مطرح کردن فرهنگ و هنر ایرانی. من با اقتصادش کاری ندارم اما قسمت دوم را نمی دانم که "ثابت" در مطرح کردن هویت ایرانی ، سیاسی کار است یا عاشق ؟
ثابت : همانطور که خودتان گفتید ساختن هتل دو وجه دارد . یکی سرمایه گزاری و بازدهی آن و دیگری هویت بخشی به یک فرهنگ است . فرهنگ ایرانی که من عاشق آنم.


مي پرسم: ثابت عاشق ایران است یا دیدگاه سیاسی دارد. که البته هر دو به یک سرچشمه بر می گردد . جنبه سیاسی و عشقی به یک فرهنگ ؟
ثابت: او دفترچه راهنما ی هتل داریوش را که عکسی از 21 سالگی اش را در تخت جمشید در صفحه اول چاپ شده نشان می دهد و شعری می خواند، میگوید : عشق . عشق ناممکن را ممکن می سازد . من در 21 سالگی گفتم روزی تخت جمشید را می سازم . امروز آن را در قالب یک هتل ساخته ام که یک مقام عالی رتبه اسپانیا می آید و مقابل آن فرهنگ زانو می زند و آن را ستایش می کند.
ثابت برای اثبات حرفش از گنجینه شعر فارسی به خوبی استفاده می کند . بیشتر نمونه هایی که می دهد عاشقانه و اجتماعی است .


مي پرسم: شما که در خارج ایران آدم موفقی هستند چرا پس از موفقیت به ایران توجه کردید ؟
ثابت: هشت سال جنگ را ما نبودیم . جوانان ما جنگیدند و نگذاشتند حتی یک سانتی متر از مملکت از دست برود. ما چه کار کردیم ؟ من امروز آمده ام برای خدمت به ایران ، به فرهنگ ایرانی ، به فرهنگ اسلامی. انتظاری هم ندارم. نمی خواهم حتی یک دسته گل برای من بیاورید. من می خواهم همانطور که جوانان ایران را نگاه داشتند من هویت ایران را به جهان بشناسانم. من کلکسیونی شامل 30،000 پروانه که برخی از آنها نسلشان منقرض شده برای ایران خریده ام که می دانم تا سیصد سال دیگر هم سرمایه اولیه اش برنمی گردد، اما این پروانه ها در یک موزه می تواند انگیزه ای باشد برای جلب توریست. من حاضرم این مجموعه ی بی نظیر را به ایران تقدیم کنم اما در جایی که با این رنگ ها ، دانش ، نوع زندگی و ارزش آن ها هماهنگی داشته باشد.


می پرسم: من می خواستم بپرسم آیا شما تنها از طریق هتل و هتلداری می خواهید به هویت بخشی و گسترس آن بپردازید یا برنامه های دیگری هم دارید ؟
ثابت: نه. فقط به هتل و هتلداری فکر نمی کنم. شما می بینید که در کیش کنار 7 هتل مطرح و مدرن , پارک دلفین ها را ساخته ام . پارکی با وسعت 640000 متر مربع که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده با مجموعه ای از پرندگان و گیاهان نایاب دنیا و نمایش دلفین هایی که مربیان ایرانی دارند، یا در همین رابطه برای نمایش هزاران پرنده از گونه های مختلف بزرگترین قفس دنیا را به ابعاد ( 550 * 400 متر ) مطابق با محیط زیست طبیعی زندگیشان ساخته ایم. این مجموعه دیدنی از طرف دیگر 2 تا 3 درجه دمای جزیره کیش را پایین آورده است.


مي پرسم: آقای ثابت من بر می گردم روی هویت ایرانی که شما بیشتر به آن پرداخته اید و آن فرهنگ و هنر قبل از اسلام است . برای بعد از اسلام چکار کردید ؟
ثابت: اسلام یک دین برتر است . من نهج البلاغه را حفظ هستم . نهج البلاغه دنیایی از ادب ، فلسفه و ترتیب است . قرآن که جهانی دیگر دارد . ایران قبلا فرهنگ و هنر خودش را داشته و بعد اسلام را پذیزفته چون به فرامین و مقررات آن نیازمند بوده است. حضرت محمد (ص) هم انسانی والا بوده که خداوند بر اساس توانایی هایش او را به پیامبری برگزید. او به امر اقتصاد در کنار تعالیم دینی توجه داشت و حج توانست از همان آغاز تا امروز وضعیت مادی و اقتصادی مکه و در نتیجه عربستان را بهبود بخشد . اما ما در ایران تفکر اسلامی را مثلا در مورد زیارت امام رضا انجام ندادیم. اسلام از اشخاص دعوت می کند که به حج بیایند که استطاعت مادی داشته باشند و در نتیجه پول خرج کنند. در حالی که ما زیارت امام رضا را حج فقرا می نامیم و رویش تبلیغ می کنیم!!!


مي پرسم: چرا شما که مشهدی هستید برنامه هایی برای مشهد ندارید ؟
ثابت: داشتم و دارم. از سالهای گذشته سعی داشتم کار بزرگی در مشهد انجام دهم. اما برنامه هایم بنا به دلایلی مورد تصویب قرار نگرفت. امروز هم برای فردوسی برنامه دارم...

همین امروز با یک آلمانی معدن شناس قرار ملاقات دارم تا بزرگترین سنگ را به مشهد حمل کنیم، برای ساختن مجسمه فردوسی، کسی که زبان و هویت ایرانی را زنده نگاه داشت. امیدوارم بتوانم برنامه هایم را برای فردوسی به پایان برسانم و مسئولین در این امر کمک کنند.


مي پرسم: میانه شما با روزنامه نگاران چگونه است؟
ثابت: من 700 صفحه خاطره دارم... در آلمان که درس می خواندم برای گذران زندگی روزنامه می فروختم ولی بعد همان روزنامه را خریدم. از روزنامه نگاری اطلاعی نداشتم. منتقدان من این را مطرح کردند. من بهترین مفسران و خبره های هر بخشی را دور هم جمع کردم و از آنها آموختم و تجربه کسب کردم. اعتقاد دارم تجربه از علم و ثروت بالاتر است.


مي پرسم: حرف آخرتان؟
ثابت: وقتی با انگشت به طرف دیگری نشانه می روید، توجه کنید که سه انگشت خودتان را نشان می دهد. اول باید تکلیف خودتان را مشخص کنید. عمر دنیا کوتاه است. عشق آن نیست که غم بر در غمخواری برد.
این را در سردر دفتر آلمانم نوشته ام : "حق الناس را دست نزن . مصمم باش . عاشق تصمیمت باش . آن وقت است که محال پا به فرار می گذارد "

برخی می گویند خوب است آدم فقیر باشد اما سالم باشد . اما من اعتقاد دارم آدم باید هم سالم باشد و هم ثروتمند.

برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم: کیش سیر

در پایان به حضورتان میرسانیم در سال 1394 هتل بزرگ داریوش کیش توسط مالک جدید هتل داریوش کیش  سید عبدالرضا موسوی خریداری مدیر عامل ایرلاین زاگرس شد.


پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 

 

 

نوع اتاق ظرفیت نفر اضافه صبحانه رایگان یکشنبه دوشنبه قیمت
اتاق دو تخته رو به دریا 2نفر - دارد جا ندارد جا ندارد 858000
اتاق دو تخته رو به دریا 2نفر - دارد جا ندارد جا ندارد 858000
اتاق دو تخته رو به دریا 2نفر - دارد جا ندارد جا ندارد 858000
اتاق دو تخته رو به دریا 2نفر - دارد جا ندارد جا ندارد 858000
اتاق دو تخته رو به دریا 2نفر - دارد جا ندارد جا ندارد 858000

دیدگاه‌ها

شخصی
شخصی 17 مرداد 1389
باسلام:امیدوارم
همیشه موفق ترازروزقبل باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
salam
salam 26 بهمن 1390
pas as salam ba janab sabet,ke eftekhare irano iranist,lotfan ager momken mibashad e-mail address shoma ru dashte basham.kheyli khoshal khaham shod,man ham mesle shoma tasmimhaiee bara iran azizeman daram ka khoshal mishavam tabodol nazer dashete bashe....montaz er javab hastam,mer30 hamishe shado tandorost bashid.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
وب سایت
وب سایت 30 آبان 1389
اگه میشه ادرس ایمیل یا وب سایت اقای حسین ثابت رو برامون بذارید...تشکر.. ..زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
elham sadvand
elham sadvand 10 اسفند 1389
man arezu daram dar hotel dariush kar konam.hatman be arezum miresam..elham
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تشکر
تشکر 26 اسفند 1389
عجب !!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
درود بر تو ای اریایی
درود بر تو ای اریایی 16 فروردين 1390
سلام
من به عنوان یه ایرانی به آقای مهندس ثابت افتخار می کنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
غلامرضا مرضايي
غلامرضا مرضايي 02 خرداد 1390
با سلام
اي ول مهندس ثابت
ادم واقعا كيف ميكند وقتي در مورد شما اين مطالب بسيار جالب را ميشنود.واقعا شعار شما چقدر زيبا و با معني است.انشالله موفق و مويد باشيد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
انتخاب هتل
انتخاب هتل 24 خرداد 1390
با سلام احترام
فقط بخاطر ايراني بودن شما اين هتل رادر تاريخ 25 خرداد نود انتخاب كردم . موفق باشيد محمودي بندر عباس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تشکر
تشکر 21 تیر 1390
سلام و عرض احترام خیلی خیلی سپاسگذارم از سایت عالی شما ما دوشنبه راهی هتل بزرگ شما هستیم وارزوی من دیدار شماست واقعا ارزومندم که از محضر شما استفاده کنم هر چند که امیدی ندارم ولی ارزو بر جوانان عیب نیست.دوستتون دارم از خداوند سلامتی شما برزگوار را میطلبم.نسرین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تشکر
تشکر 21 تیر 1390
سلام من وهمسرم دوشنبه راهی هتل بسیار خوبتان میشویم واقعا ارزوی دیدن شما بزرگوار را دارم ولی اصلا امیدی ندارم از خدای بزرگ سلامتی شما عزیز را میطلبم که باعث افتخار وسر افرازی ایران وایرانی هستید.نسرین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تشکر
تشکر 20 مرداد 1390
من واقعا به شما مرد بزرگ وشریف افتخار میکنم من جدا کیش رادوست دارم واز شما ممنونم که کیش را رونق دادید من بارها به کیش امده ام اما با افتخاراتی که شما در کیش ایجاد کرده اید باز هم می ایم وبه خودم میبالم-پریسا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سنگتراشی
سنگتراشی 06 شهریور 1390
سلام من مهراب غریب اهل فیروزابادفارس هستم شغلم سنگ تراشی است اثاری زیادی چون حافظ رادرست کرده ام باکمترین امکانات امیدوارم بتوانم درساختن مجسمه فردوسی کمکی داشته باشم بیش از200آثارشخصیت تراشی وحیوانات دارم ۰۹۱۷۵۳۷۳۸۰۳
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سلام
سلام 07 شهریور 1390
سلام .
لطفا لطفا لطفا ایمیل و آدرس سایت وطریقه برقراری ارتباط با اقای ثابت را به من اطلاع دهید......ممنون م
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
علی
علی 01 مهر 1390
دمت گرم مهندس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تقدیر
تقدیر 12 مهر 1390
با درود به تمامی ایرانیان عاشق وطن باکمال احترام و افتخاربرپیشگاه بزرگمرد وطن دوست جناب آقای مهندس ثابت سر تعظیم فرود میاورم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
افتخار
افتخار 13 مهر 1390
سلامی به گرمی خورشید و بزرگی آسمان آبی به تو بنده شایسته خدا.تو که برگزیده شدی تا آبروی ایران و ایرانیان را حفظ کنی.من متن مصاحبه شما را خواندم از خوشحالی گریستم و از صمیم قلب برای شما دعا کردم.امید وارم همه جوانان ایران بتوانند قدمهایی همچون شما برای این مرز و بوم بگذارند.پیشنهاد میکنم زندگی نامه خود را بنوسید و در همین سایت قرار دهید تا همگی بخوانند و انگیزه سازی کنند.حتما برای دیدن شما به هتل داریوش خواهم آمد.شاگرد محضر شما-محمد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
كيش كروب
كيش كروب 13 مهر 1390
salam man be vojoode poolad marde arse eghtesad va vatandoosti choon shoma eftekhar mikonam be ommide movaffaghiyate rooz afzoon
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سيروس
سيروس 30 مهر 1390
سلام
من اواخر مهر 90 به جزيره كيش رفتم. در كنار همه زيباييها و ساختمانهاي باشكوه و ديدنيهاي چشم نوازآنجا، ديدن وضعيت اسف بار و نامناسب بخش مسكوني بوميهاي جزيره(خصوصا بخش شيعه نشين) باعث ناراحتي و ازردگي خاطرم شد. كاش جناب آقاي ثابت بخشي از سرمايه گذاري عظيم خود در جزيره را نيز براي توسعه و عمران اين بخش اختصاص مي داد تا ضمن بهره مندي از دعاي خير هزاران هموطن، چشم هيچ گردشگر خارجي نيز به اين صحنه هاي نامناسب از زندگي ايرانيان نمي افتاد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مجتبي
مجتبي 19 آبان 1390
با سلام و عرض ادب و احترام به آقاي مهندس ثابت : من مشهدي و ساكن مشهد هستم از آقاي مهندس تقاضا دارم توجه ويژه به اين شهر و زادگاه خودشان داشته باشند چشم اميد اكثر مشهدي ها به شماست زائران و مسافران و مردم مشهد كه سالانه پذيراي ميليونها مسافر داخلي و خارجي است آماده استفاده از فكرهاي بكر جناب ثابت هستند . با تشكر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مجید
مجید 22 آبان 1390
سلام

ما که نداریم خدا به ثابت بیشتر بده تا کاری که ما نمیتونیم رو اون برا این خاک انجام بده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ghazal
ghazal 10 آذر 1390
atash roshan kardam va ahd kardam ta khamosh shodanash doayat konam ,midanam be anche mikhahi miresi,chera ke man har bar yek hizom ezafe mikonam....man vaghean be vojod shoma ham vatan ba iman va har ensan mofaghi va bakamali minazam ke tavaneste be chenin hadaf va arezohai zibaye khod beresad.va ba tamom vojod doayetan mikonam
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
امير
امير 25 آذر 1390
باسلام.اميرهستم 24ساله ازمشهد. سال84 باخواندن سرگذشت جناب ثابت به كيش رفتم.آنقدرپول نداشتم كه توهتل بخوابم.روبه روي داريوش كه رسيدم نزديك غروب بود.باخودم عهدكردم كه ازحسين ثابت عزيز جلو بزنم . خداگواهه ازيك كارگرساده تبديل شدم به يه رستوران دارفعال.بخداخوا ستن توانستن است.جوانان ايراني بهترينها لايق شماست.قدرخودتان رابدانيد..كتاب جادوي فكربزرگ مصداق حرفهاي ثابت عزيزاست. ايام به كام فرزندان ايران زمين
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حسين ثابت....
حسين ثابت.... 30 آذر 1390
سلام.چطور ميتونم با آقاي ثابت ارتباط داشته باشم؟خيلي خيلي ضروريه....

منتظرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
امین
امین 03 دی 1390
سلام
بهرامی هستم مدیر داخلی یکی از هتلهای مشهد مقدس از خداوند برای آقای ثابت عمری جاودانه آرزومی کنم ودوست دارش می باشم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مهندس ثابت
مهندس ثابت 09 دی 1390
من اقای ثابت رو سال 89 دیدم خیلی خوشحال شدم خودم متخصصم وبعد از دیدن کارهای ایشان فهمیدم هنوز در اول راهم وبا خودم عهد کردم همیشه هدفم ابادانی ایران باشد امیدوارم در فرهنگ ما کار کردن مساوی حرص زدن محسوب نشود کار وکوشش همه ایرانیان ایران رو میسازه و اقای ثابت الگوی مناسبی برای همه جوانان است خدا حفظت کنه مهندس ثابت عزیز دوست داریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کیش
کیش 11 دی 1390
سلام من پارسال با همسرم رفتم کیش هتل سارا اما اشتباه کردم اگه می رفتم دبی بهتر بود چون اینطوری دلارم میگرفتم کیش کلا 90 کیلبو متر بود که 60 کیلومترشو فرودگاه گرفته توی اون 30 کیلو متر انقد از آدم پول میگیرن که نگو اصلا کیش ارزش پول خرج کردن نداره من که لذت نبردم دیگه ام نمیرم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
انتقاد
انتقاد 18 دی 1390
سلام نمیدونم این پیام به دست آقای ثابت میرسه یا نه اما میخواستم بگم آخه آقای ثابت شما با این همه شهرت و افتخار حیف نیست که با رسیدگی نکردن به هتل پانیذ آبروی خودتون رو خدشه دار کنید؟ ما 2تا5 دی ماه 90 به مدت 4 روز در اتاق 702 هتل پانیذ اقامت داشتیم. اولا دستگیره ی در خراب بود ثانیا حوله شامپو دمپایی مسواک و پتو در اتاق موجود نبود و بعد از اینکه اطلاع دادیم آوردند . ثالثا پنجره ها و در دستشویی و در اتاق قفل و چفت و بست درست و حسابی نداشت . حتی یک روز که ما جداگانه به هتل رفتیم و من درخواست کلید یدک کردم نداشتند و بنابرین یکی از کارمندان از پنجره داخل شد و در را باز کرد و در ضمن روز آخر فهمیدیم 700 هزار تومان از پولهای مادربزرگم(بتول برهانیان همسر محمدرضا برهانیان همشهری و دوست و همکارتان در آلمان) و 600 هزار تومان از پولهای خاله ی بزرگم (مریم برهانیان) و 250 هزار تومان از پولهای خاله ی کوچکم (مینو برهانیان) و 60 هزار تومان از پولهای من (غزاله عبدلی فرد) گم شده بود و مسلما دلیل آن عدم توجه شما آقای ثابت به امنیت هتل است. ممنون میشم اگه رسیدگی کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آرزوی طول عمر و انتقال تجارب به جوانان
آرزوی طول عمر و انتقال تجارب به جوانان 25 دی 1390
با سلام ضمن آرزوی طول عمر و موفقیتهای بیشتر برای جناب آقای حسین ثابت درخواست می نمایم که تجارب و الگوهایی که باعث پیشرفت در کار خود داشته را به جوانان و همچنین مدیران این مرز وبوم انتقال دهند و همچنین کتابی در این زمینه تهیه نماید که شاید این کتاب بتواند رهگشای خیلی فعالیتهای اقتصادی بشود چرا که از این نمونه افراد موفق بسیار نادر و کمیاب می باشند%
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مینا
مینا 23 بهمن 1390
سلام من ادرس ایمیل اقای ثابتو میخوام یا یه راهی که بتونم با ایشون ارتباط داشته باشم خیییییییییییییی یییییییلی ضروریه تو رو خدا یکی نیست جواب منو بده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
شراره سباحی
شراره سباحی 05 اسفند 1390
سلام آقای ثابت من افتخار اینو داشتم که هفته گذشته شنبه 29 بهمن در پارک بسیار زیبای دلفینها شما را از دور زیارت کنم من شما را الگوی خودم قرار دادم و امیدوارم زمانی مثل شما باعث افتخار ایران شوم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ایمیل
ایمیل 08 اسفند 1390
آدرس ایمیل آقای ثابت رو واسم ایمیل کنید ممنون میشم کار مهمی دارم :roll:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
mehran
mehran 15 خرداد 1391
آدرس ایمیل آقای ثابت رو واسم ایمیل کنید ممنون میشم کار مهمی دارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تماس با آقای ثابت
تماس با آقای ثابت 12 اسفند 1390
با سلام و درود بر شما.استدعا دارم شرایط تماسم را با بزرگمرد عزیز اقای ثابت فراهم آورید .برقرار و پاینده باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ارتباظ با اقای ثابت
ارتباظ با اقای ثابت 17 اسفند 1390
باسلام من کارشناس ارشد ارتباطاتم و گرایشم روابط عمومی هست وزبان انگلیسی را کاملا مسلط هستم چگونه می توانم باب همکاری را باشما داشته باشم باتشکر.
پاسخ:
سلام
دوست عزیز باعث افتخار ماست با استادانی چون شما همکاری کنیم. حضورآ تشریف بیارید در خدمتتون هستیم.
موفق باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تماس با اقای ثابت
تماس با اقای ثابت 17 اسفند 1390
من کارشناس ارشد ارتباطات هستم وبه زبانانگلیسی مسلط هستم چگونه می توانم باشما همکاری داشته باشم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کاهش مصرف برق
کاهش مصرف برق 21 اسفند 1390
با عرض سلا م و خسته نباشيد

جناب آقاي مهندس حسین ثابت

احتراما به استحضار مي رساند بنابر نامگذاري سال جاري به نام سال جهاد اقتصادي از طرف مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و نيز فرمايشات اخير ايشان مبني بر خريد کالاهاي ايراني،شرکت لامپ هاي فوق کم مصرف ميبد نور افتخار اين را دارد قدمي هرچند کوچک در اين زمينه برداشته و با توليد لامپ هاي اس ام دي فوق کم مصرف ، مصرف برق جهت روشنايي را تا ميزان 70% کاهش دهد.لذا از جنابعالي درخواست همکاري مي نمايد.در صورت تمايل کاتالوگ محصولات و رزومه کاري و همچنين تاييديه دانشگاه تهران حضورتان ارسال مي گردد.

WWW.NOORAVAR.COM همچنين جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت مراجعه نمایید.

با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مشاركت دراجراي طرح ملي
مشاركت دراجراي طرح ملي 29 فروردين 1391
با سلام
من يك طرح ملي براي اعلام حمايت از نام خليج هميشه فارس دارم/ در حاشيه اجراي طرح مذكور يك برنامه بزرگ تجاري نيز اجرا مي گردد.
آيا آقاي ثابت براي اجراي اين طرح حاضر به مشاركت مي باشد؟
لازم به ذكر است اين طرح نياز به 500 ميليون تومان سرمايه اوليه دارد و بازگشت درآمد آن تا سقف 5 ميليارد تومان مي رسد
خوشحال مي شوم جواب اين سئوال را به ايميل بنده ارسال نمايند. با تشكر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
خیرین عرصه سلامت
خیرین عرصه سلامت 21 خرداد 1391
مجمع خیرین سلامت با هدف توسعه زیرساختهای بهداشتی درمانی و کمک به بیماران تنگدست و بی بضاعت و نیز هدفمند نمودن و سازماندهی فعالیتهای نهادهای مردمی مرتبط باسلامتی ( انجمن های بیماریهای خاص و ... ) تشکیل گردیده است . از تمامی فعالین یزرگ اقتصادی در سطح کشور برای حضور در این مجمع و مشارکت فعال و نظارت مستمر بر عملکرد آن دعوت بعمل میآوریم .چشم بیماران دردمند و محروم در انتظار حضور یزرگان است . نه فقط اعطای پول که باعث بی اعتمادی و سردرگمی خیرین عزیز گردیده ، بلکه حضور و تصمیم و نظارت مستقیم در حال و آینده و شاخصهای عملکردی پروژه های احداث شده که باعث ارتقاء اعتماد و تداوم عمل خیر خواهد گردید .
تلفاکس : 04412233623 - 04412226020
همراه : 09141399224
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
پیشنهاد خرید ملک
پیشنهاد خرید ملک 27 خرداد 1391
باسلام احتراما باتوجه به سوابق درخشان آقای ثابت مفتخرم که یک قطعه زمین دارای سند ششدانگ بامساحت عرصه 220000 متر مربع در شهر فردیس منطقه 3 شهرداری کرج دارای کاربری مختلف مسکونی - تجاری - گردشگری (هتل -پارک آبی ) پارکینگ - اموزش عالی - ورزشی فرهنگی سینمایی جهت احداث مجتمع مسکونی رفاهی تجاری ... بحضور مبارک ایشان معرفی نمایم با تشکر طالبی 09121458639
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
باعرض پوزش پیشنهاد مجدد
باعرض پوزش پیشنهاد مجدد 31 تیر 1391
باسلام احتراما باتوجه به سوابق درخشان آقای ثابت مفتخرم که یک قطعه زمین دارای سند ششدانگ بامساحت عرصه 220000 متر مربع در شهر فردیس منطقه 3 شهرداری کرج دارای کاربری مختلف مس[censored] - تجاری - گردشگری (هتل -پارک آبی ) پارکینگ - اموزش عالی - ورزشی فرهنگی سینمایی جهت احداث مجتمع مس[censored] رفاهی تجاری ... بحضور مبارک ایشان معرفی نمایم با تشکر طالبی 09121458639
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
واقعا همه این کارهارو خودتون تنهایی انجام دادید؟؟
واقعا همه این کارهارو خودتون تنهایی انجام دادید؟؟ 01 تیر 1391
واقعا همه این کارها رو خودتون تنهایی انجام دادید؟؟ :-*
پاسخ:
سلام
ایشونم با کمک خدا این کارا رو کردن تنهایی که آدم نمیتونه حتی نفس بکشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کاری
کاری 07 مرداد 1391
با سلام و خسته نباشید اینجانب مصطفی گرجی هستم
من فوق دیپلم عمران و دانشجوی حقوق می باشم ایا می توانم با شما همکاری داشته باشم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حضور محترم آقای ثابت مالک هتل
حضور محترم آقای ثابت مالک هتل 16 مرداد 1391
باسلام و خداقوت خدت شما میخواستم بدونم شما می توانید من و همسرم را در رابطه با چاپ و تبلیغات اسپانسری کنید ما هر دو در این زمینه مهارت داریم و نزدیک به 15 سال فعالیت در این زمینه را داریم می خواهیم به کیش بیایم و آنجا شروع بکار کنیم آیا به ما کمک می کنید؟ با کمال تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حضور محترم آقای ثابت مالک هتل
حضور محترم آقای ثابت مالک هتل 16 مرداد 1391
ممنون می شم جوابتون رو برام ایمل کنیدباتشکر دارویش محمدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
پیشنهاد سخنرانی برای یک راهکار ملی
پیشنهاد سخنرانی برای یک راهکار ملی 17 مرداد 1391
چگونه میتوانم با ایشان تماس بگیرم . برای بهره برداری از تجربیات موفق ایشان و ارائه راهکار ارزنده در غالب سخنرانی ملی برای گروه عظیمی از صنعتگران و کارآفرینان
پاسخ:
سلام
برای ارتباط با جناب مهندس ثابت لطفا با هتل داریوش تماس بگیرید منشی ایشان جوابگو هستند.
موفق باشی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کمک
کمک 29 شهریور 1391
با سلام و خسته نباشید خدمت اقای ثابت.
من زنی هستم که 1سال از شوهرم بدلیل اعتیادش و احساس مسئولیت نداشته بزندگیش جدا شدم و حضانت فرزندمو بعهده گرفتم به هر ارگانی که شد رفتم ولی هیچکس جواب یا کمکی نکرد اول امیدم بخدا بعد شما از شما تقاضا دارم به این بنده حقیر و دخترم که دست نیاز بشما دراز کرده کمک کنید بخدا واقعا محتاجم نه اهل دروغم نه کلک راست و حسینی حرفای دلمو گفتم بخدا الان با این مخارج سنگین عهده دار یک زندگی هستم مخارج زندگی کرایه خونه و مخارج وهزینه شهریه دخترم به امام حسین موندم به کجا و به کی پناه ببرم اومد تو سایت که از موفقیتاتون دیدم گفتم شاید شما بتونید به این بنده حقیر کمک کنید انشا.. اجرتان با امام حسین و التماس دعا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
yek peygham
yek peygham 09 مهر 1391
salam omid hendi hastam emroz 9 mehre 91 mibashad zadeye 1 farvardine 67 mibasham rozi bozogtar az hemye bozorgane jahan khaham shod khastam az alan montasheresh konam ba tashakor sokhanane por enerji aghaye mohandes sabet ke ba inke in angizeye az kodakiye man bode va hala ba sokhanane ishan baz ham be jelo harekat mikonam
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تماس با جناب ثابت
تماس با جناب ثابت 27 مهر 1391
با سلام
در ارتباط با خريد زمين 24 هزار متري واقع در تهران - سعادت آباد منتظر تماس شما هستم
با تشكر

پاسخ مدیر سایت : بزگوار اشتباه گرفتی این سایت اقای ثابت مالک هتل کیش نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
akh.abutalebian
akh.abutalebian 18 آبان 1391
باسلام جناب ثابت من ابوطالبیان از اصفهان هستم در هتل داریوش کیش برای کاور ستونهانمونه ای اجرا کردم که شما کارت ویزیت خودتان در المان(شرکت استلا)و شماره های خودتان در المان و اسپانیارا بمن دادید که من به المان بیایم ولی متآسفانه نتوانستم الان آماده همکاری باشما هستم لطفا ایمیل تون یا شماره فاکس برام بفرستید تا رزومه ام راارسال کنم باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
شهین
شهین 21 آبان 1391
باسلام اقای مدیر سایت ایا اقای ثابت جوابی به این خانها واقایان داده یا اصلا به روی مبارک خویش نیاورده اندلطفا جواب مرا بدهید ممنون میشم :lol: :sad:

پاسخ:
سلام
راستش رو بخواهید تا به حال خیر ایشان جوابی ندادن اما بنده قبول دارم که ما هم این پیغام ها رو باید به دست ایشان برسونیم اما متاسفانه دسترسی به ایشان نداریم.
اما چشم به هر ترتیبی که شده به ایشان میرسانم و از این به بعد همه پیغام ها رو به ایمیل ایشان میفرستیم و اگر اجازه دادن ایمیل ایشان رو روی سایت میگداریم که دوستان بازدید کننده سایت ما مستقیم با ایشان در ارتباط باشند.
ممنون از دقت و تذکر شما.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
nnm
nnm 28 آبان 1391
با سلام من دختر(علی بخش قاسمی) یکی از دوستان قدیمی آقای ثابت هستم ایشون خیلی دنبال بابام بودن اما متاسفانه شماره ای از ایشون نداشتن اگه ممکنه یه شماره از آقای ثابت به من بدین کار واجب دارم
با تشکر

پاسخ:
سلام
دفتر کار ایشان در هتل داریوش میباشد.
07644444900

موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
فاطمه
فاطمه 08 آذر 1391
سلام
خواهش میکنم از آقای ثابت تلفن و یا آدرسی برای بنده ایمیل کنین کار واجب دارم باهاشون :sad: :cry: :cry:

پاسخ:
سلام
میتونین با هتل داریوش کیش تماس بگیرید ایشان دفتر کارشون در هتل هستش.
0764-4444900
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
sam
sam 01 دی 1391
سلام بر مرد ایرانی مهندس حسین ثابت ..من به فرهنگ ایرانی خیلی علاقه دارم.امکانش هست شرایطی برای بنده فراهم کنید بتوانم در هتل های شما در جزایر قناری خدمت کنم؟منتظر جواب ارزشمند شماهستم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
سمیرا
سمیرا 18 دی 1391
با سلام
اگه میشه آدرس ایمیل آقای ثابت را برام بفرستید یه کار واجب باهاشون دارم ازشون راهنمایی میخوام متشکرم.


پاسخ:
سلام
دوست عزیز جسارت ما رو ببخشید نمیتونیم این کار رو بکنیم اما از ایشان اجازه میگیریم در صورت رضایتشان چشم حتما چون خیلی از دوستان دیگر هم به دنبال ارتباط با ایشان هستند.
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
hossein
hossein 27 فروردين 1392
با سلام خدمت مهندس ثابت.
در آرزويي كه روزي از نزديك باهاتون حرف بزنم.خواهش ميكنم اينو از من دريق نكنيد.نميتونم اينجا راحت حرف بزنم.اميد وارم اين درخواستو بخونيد.به اميد حق. يا علي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
hossein
hossein 27 فروردين 1392
با سلام و خسته نباشي خدمت مرد بزرگ ايران.
استاد عزيز اقاي ثابت به حمايت شما نياز دارم. شده براي ديدنتان به كيش مي ايم.ولي قبلش ميخواستم تلفني
باهاتون حرف بزنم.خواهش ميكنم جواب بدين.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
کیان
کیان 16 خرداد 1392
[سلام من ادرس ایمیل اقای ثابتو میخوام یا یه راهی که بتونم با ایشون ارتباط داشته باشم خیییییییییییییی یییییییلی ضروریه تو رو خدا یکی نیست جواب منو بده

پاسخ:
سلام
دوست عزیز که خیلی ضروری هستین اگر پیغام های قبلی مطالعه میکردین عذر خواهی کرده بودیم که اجازه نداریم آدرس ایمیل آقای ثابت رو اعلام کنیم.
میتوانین با دفتر ایشان که در هتل بزرگ داریوش میباشد تماس بگیرین.
۴۹۰۰ ۴۴۴ – ۰۷۶۴

با تشکر کیش سیر 02144846267
موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نگین
نگین 08 آذر 1393
سلام امروز که این نامه رو منویسم خیلی دلم گرفته همیشه به خدا میگم چرا شما باید این همه ثروت داشته باشید ولی من حتی مادر پدرهم ندارم اخه مگه من چه گناهی کردم که به دنیا امدم حالا هم تو کیش تنها و چشم انتظار یه کار خوب و با شرافت باشم خدا جون اشکالی نداره پروت شون رو زیاد کن ولی پاکی هاشونو ازشون نگیر .....دوست دارم باهاتئن حرف بزنم...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
شراره
شراره 16 بهمن 1393
سلام آقای مدیر سایت خسته نباشین .میخواستم بدونم حرفای ما رو به آقای ثابت رسوندین؟ راسته میگن ایشون هتل داریوش رو واگذاز کردن؟ یه خواهشم ازتون داشتم لطفا دیدگاهای قبلی من رو بردارین و فقط برای آقای ثابت بفرستین . بازم ممنون و خسته نباشین
پاسخ:
سلام
دوست عزیز خانم شراره ما پیغام های شما را به دفتر کار ایشان ارسال کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم و در رابطه با واگذاری هتل داریوش در حال حاضر مالک هتل بزرگ داریوش و مجموعه پارک دلفینها و پرندگان ایرلان زاگرس میباشد و جناب ثابت بعد از مشکلات بسیاری که در رابطه با ساخت جدیدترین و مدرنترین هتل در جزیره کیش برای ایشان پیش میاوردن کلا از جزیره کیش متاسفانه رفتن.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
پشتیبانی کیش سیر 09195808135
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
پروانه آذری
پروانه آذری 10 فروردين 1394
درود بر شما خانم 43 ساله هستم و مستقل زندگی میکنم ایزدم را شکر که از زندگیم تا حدودی راضی هستم اما فکری که همیشه آزارم میدم بیکار شدن برادرم که کارمند مخابرات هست و سالهل در این زمینه تخصص داره و متاها هست بیکار شده تقاضا از شما ایت هست که اگر در تهران صاحب هتلی هستین برای ایشان مسءولی در نظر بگیرید تا بتواند شروع به کار کند.با سپاس و آرزوی موفقیت برای شما و خانواده و کارکنان محترمتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
rouzbeh
rouzbeh 05 خرداد 1394
dorod bar mohandes sabet
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
علیرضا
علیرضا 11 تیر 1394
درود جناب ثابتی
علی هستم از اصفهان خیلی مایلم زیارتتون کنم
۰۹۳۷۵۴۷....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
مینا
مینا 06 آذر 1394
سلام جناب ثابت مینا هستم از شیراز اگر تمایل به سرمایه گذاری در شیراز هستین بنده حاضر به همکاری با شما میباشم شیراز ما واقعا نیازمند سلیقه وروحیه هنرمندانه شما در ساخت هتل های زیبا میباشد شهر زیبای ما باید با هنرمندی همچون حسین ثابت به زیبایی های خود بیفزاید و مثل همیشه گل سرسبد شهرهای ایران باشد به امید روزی که به پیشنهاد من جواب مثبت بدین قول میدم مسمر ثمر باشم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
www.saharsamad111@ga
www.saharsamad111@ga 15 آذر 1394
سلام اقای ثابت خواستم بهتون خسته نباشید بگم من کار واجب ندارم انشا الله قسمت بشه ما هم بیاییم کیش هتل شم انشا الله پاینده با شی سحر هستم از شبستان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
www.saharsamad111@ga
www.saharsamad111@ga 15 آذر 1394
سلام اقای ثابت با اینکه شما ثابت هستین من اعتباریم واعتبارما به شما ثابت ها انشا الله سالهای سال ثابت وزنده باشی قسمت با شه به هتل شما در کیش می اییم ,سحر هستم از شبستان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ایران اسلامی
ایران اسلامی 22 آذر 1394
سلام به همه مخصوصا مدیر محترم سایت و آقای ثابت
من واسه ایشون احترام زیادی قائلم و از وقتی که این مصاحبه رو خوندم که برخلاف افراد دیگه ای که میشناسم با قرآن و نهج البلاغه مانوس هستن بیشتر برام قابل احترام شدن.
کاش ایشون سری به این سایت میزد و نظرات ما رو میخوند.سوالی که واقعا ذهنم رو مشغول کرده اینه که تو یه سایتی چیزی از ایشون خوندم که اصلا خوشایند نبود که ایشون بر لزوم رابطه جمهوری اسلامی با رژیم اسرائیل تاکید دارن. آیا این حقیقت داره؟
ممنون میشم اگر میشد به خودشون بگید و جواب بدید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
فریبرز09173522718
فریبرز09173522718 01 اسفند 1394
جناب آقای ثابت ، آخه میدونید هر کسی بر اساس لیاقتی که دارد خداوند به او نعمت میدهد ، شما یک انسان شریف و با لیاقتی هستید ، من فکر میکنم خدا بر اساس همین لیاقتی که دارید خدا به شما رو کرده است ، چرا مثلا به من نداده است ، البته به قول جناب عالی هم سلامتی خوب هست و هم ثروت ولی از خداوند بزرگ میخواهم که نعمت سلامتی و ثروت شما روز به روز افزون شود ، من فقط از شما یک خواهش دارم که برای بنده حقیری مثل من فقط دعا کنید که یک شغل خوب گیرم بیاید ، من حسابدار هستم سابقه کار و تجربه کارم هم زیاد هست ولی توی یک شرکتی هستم که حقوق زیادی نمی دهد برای امرار معاش و چرخاندن زندگی مجبورم که با این حقوق کم بسازم ، زیاد مزاحم وقتتون نمیشم ببخشید فقط برایم دعا کنید ممنون و سپاسگذارم ، دوستدار شما فریبرز م از آباده فارس :D
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
ساغری
ساغری 07 آذر 1395
سلام. مسول تاسیسات هتل داریوش بودم در سال 86 خواستم با جناب مهندس ثابت بکتاش تماس داشته باشم لطفا پل ارتباطی بنده را با ایشان را نشانم دهید تشکر.
پاسخ:
سلام
جهت ارتباط با جناب مهندس ثابت لطفا با رزویشن هتل داریوش تماس بگیرید.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
کانال تلگرام کیش سیر : https://t.me/kishsir
پشتیبانی کیش سیر 09195808135
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر